שאלות ותשובות בנוגע להגשת תרגילים ב-SubmiTAU

  1. יש לי בעיה ואני לא יודע/ת מה לעשות! הצילו!
    קודם כל, לקרוא שוב את המדריך להגשת תרגילים; לפעמים הבעיה נובעת מאי ביצוע ההוראות באופן מדוייק, ולכן כדאי לעבור שוב על הוראות ההגשה ולבדוק שפעלתם לפיהן. לפעמים זה עוזר, אבל לפעמים לא.
    שנית, אפשר לקרוא את שאר התשובות בדף הזה, שיש בו תשובות לשאלות נפוצות.
    שלישית, אפשר לנסות להיעזר בתלמידים אחרים שנמצאים במעבדה. לחלק מהתלמידים יש ניסיון ניכר בשימוש במחשבים ובפתרון בעיות שצצות בשימוש מערכות מחשב, ואפשר לנסות להיעזר בהם. יותר עבודה במעבדות ופחות בבית, גם של המנוסים וגם של חסרי הניסיון, מאפשרת עזרה הדדית כזו. הפתרון הזה הוא לא מנגנון שסגל הקורס מסתמך עליו, כמובן, אבל לפעמים הוא יכול לעזור.
    אם כל האמור לעיל לא עזר, יש לפנות לסגל הקורס בבקשה לסיוע בפתרון הבעיה.


  2. איך לקרוא לפרוייקט של פתרון תרגיל באקליפס?
    exercise1, excercise2 וכדומה.


  3. מה לעשות אם הכפתור SubmiTAU לא מופיע באקליפס?
    לבדוק האם הרצת את אקליפס בעזרת הפקודה הנכונה (eclipseS), ואם כן, למחוק את הספריה ~/.eclipse בעזרת הפקודה /bin/rm -fr ~/.eclipse ולנסות שוב.


  4. אחרי שהגשתי, איך לבדוק האם הקבצים נקלטו במערכת?
    לבחור את התרגיל ב-view של SubmiTAU (שיהיה כתוב עליו logged in), עכבר ימני, ואז לבחור את הורדת העותק האחרון של ההגשה (submission). הפעולה הזו מורידה את הפרוייקט שהעליתם לתוך פרוייקט חדש שייווצר באקליפס. הפרוייקט הזה משמש רק לבדיקה שהקבצים עלו נכון. אל תעבירו אליו את הקבצים המקוריים. אפשר למחוק אותו אם אתם לא צריכים אותו יותר (אבל לא את הפרוייקט המקורי!).


  5. איך הבודק מחזיר משוב?
    על ידי ציון מספרי, לפעמים גם הערה מילולית, ולפעמים גם על ידי שרבוט הערות בתוך הקבצים שלכם. אם תבצעו את האמור בתשובה הקודמת לאחר שהבודק בדק את התרגיל, תקבלו את הגרסה שכוללת עדכונים של הבודק לקבצים שלכם (אם הוא עדכן משהו). אפשר גם תמיד לקבל מהמערכת את הקבצים המקוריים שהעליתם אתם. יש שתי אפשריות בתפריט ההקשר (עכבר ימני) לשם כך.


  6. יש לי סיבה מוצדקת להגשה באיחור. ממי אני מבקש אישור?
    אין צורך לבקש אישור מוקדם להגשה באיחור. לאחר ההגשה יש למלא את טופס "הגשת תרגיל באיחור" המופיע באתר הקורס, לצרף לו את האישורים המתאימים (אם קיימים כאלה) ולתת אותו למרצה או למתרגל בזמן השיעור\תרגול הבא. בדרך זו נוכל לעקוב אחר כל ההגשות המאוחרות (המוצדקות).