תכנות למהנדסים: שאלות ותשובות


תאריך שאלה תשובה

 



 


16.1.11
 בתרגיל 13, שאלה 1 - מה לעשות כאשר מתקבלת מחרוזת ריקה? 
ניתן להניח שהקלט תקין והמחרוזת מכילה לפחות תו אחד
10.1.11
 
האם מסיימים רק כאשר מחרוזת הקלט זהה לחלוטין למחרוזת הסיום? מה קורה אם יש הבדל של תו אחד, למשל רווח בסוף אחת המחרוזות?
כפי שהגדרנו, הן צריכות להיות זהות ממש. גם תו רווח אחד שונה ואפילו אם הוא רווח הופך אותן לשונות.
10.1.11
 כיצד נשתמש ב-ensureCapicity? הרי לא מוגדר גודל קלט מינימלי?

את הגודל עליכם לקבוע בעצמכם - אין כאן משהו קבוע. קבעו גודל מינימלי מסויים ואם הקלט גדול ממנו, הגדילו את הזכרון בהתאם. עשו זאת בצורה יעילה - אל תגדילו בכל פעם את גודל הזכרון ב-1 בלבד (כפי שהראינו בכיתה שלא מגדילים ב-1).
2.1.11  
בתרגיל 11, אחד השדות של חשבון בנק הוא double withdrawPerDay, שבשאלה לא כתוב עליו כלום, וגם במבנה של סוג חשבון קיים שדה דומה. מה אמורים לעשות עם השדה הזה?
בחשבון המשמעות היא כמה כסף משך בעל החשבון באותו היום (כל הסימולציה היא על יום בודד).

ב"סוג חשבון" המשמעות היא כמה מותר לבעל החשבון למשוך ביום (ללא תלות בכמה הוא הפקיד באותו היום)
2.1.11  
בתרגיל 11, האם מותר להניח שכל החשבונות מאותחלים בערכים "חוקיים", כלומר לא חורגים מהמסגרת ומסכום המשיכה המותר ליום?
כן
2.1.11
 
בתרגיל 11: האם מותר לאתחל את סוג החשבון באופן ישיר? כלומר להעביר למבנה החשבון ישירות את המצביע לסוג החשבון המתאים במקום התו המייצג את סוג החשבון?
לא. עליכם להשתמש בפונקציה המתאימה ע"מ לקשר בין התו לסוג החשבון. דמיינו את המקרה (האמיתי) בו יש המון סוגי חשבונות. הפקיד בבנק אינו מודע למצביע, אלא רק לסימון.
30.12.10
 
בתרגיל X הורידו לי נקודות על סגנון\שמות משתנים\תיעוד (הערות)\ קוד מסורבל \ חלוקה לפונקציות. האם אפשר לערער?
לא. חלק מציון התרגיל הוא על סגנון וקריאות של הקוד.
29.12.10
 בתרגיל 11 יש לאתחל את שדות המבנה במערך, איך עושים זאת?

יש לאתחל את כל שדות המבנים בערכים קבועים  (hardcoded משמעותו בתוך הקוד של התוכנית):
ישנן כמה דרכים לעשות זאת . הדרך הפשוטה ביותר היא לעבור על המערך , ועבור כל מבנה לאתחל את השדות שלו.
דרך נוספת וקצת יותר מורכבת , היא בזמן הגדרה . ניתן לראות דוג' בקוד של SocialCircle  (קוד תרגול 11)
29.12.10
 
בתרגיל 10, הפונקציה לא מקבלת את גודל המערך אותו יש למיין. כיצד היא יודעת את גודלו?
כפי שכתבנו בתרגיל, את גודל המערך (מספר המחרוזות) וכן את אורכה המקסימלי של כל מחרוזת יש להגדיר בעזרת define. לכן, בפונקציה תוכלו להשתמש במה שהגדרתם כאורך המערך בעזרת define גם אם לא העברתם לפונקציה גודל מסויים. אנחנו נקבל גם תשובות ששינו את חתימת הפונקציה בכך שהוסיפו לה את גודל המערך כקלט.
28.12.10  
בתרגיל 11 , מה הקלט והפלט של הפונקציה getAccountType? ומתי משתמשים בפונקציה?
הקלט של הפונקציה הוא מערך המכיל את סוגי החשבונות הקיימים , גודל המערך ותו נוסף שמייצג את סוג החשבון הרצוי . לדוג' 'S', 'B'.
הפונקציה צריכה לחפש את המבנה הראשון שמתאים לסוג type במערך types (מטיפוס מערך של accountType), שבו  ולהחזיר את כתובת המבנה.
יש להשתמש בפונקציה, כאשר בונים את המערך accountType ב-main, המשתמש מכניס את סוג החשבון הרצוי כקוד (',S', 'B') ותפקידכם לאתחל את השדה typePtr בכתובת המתאימה.
26.12.10
בתרגיל 10, כשמשתמשים ב-strcmp יש בעיה מכיוון שאותיות גדולות תמיד יקדימו אותיות קטנות בסדר המילוני (לקסיקוגרפי). כך לדוגמא "z" תקדים את "A". מה עושים?

הניחו כי המשפטים מתחילים כולם באות גדולה (מה שנכון עבור משפטים ושמות חוקיים). כך לא תהיה בעיה.
26.12.10
 
כשני משתמשת בפונקציות strcpy, strcmp, gets, puts הקומפיילר מזהיר אותי, אזהרה זהה לזו שאנחנו מקבלים עבור scanf. האם מותר לי להשתמש בפונקציות הללו?
מותר להשתמש. התעלמי מהאזהרה הזו (בלבד!).
20.12.10
נתונה פונקציה שמקבלת כקלט מערך דו-מימדי. כשאני מעבירה לפונקציה שם של מערך דו-מימדי ולפניו &, אני מקבלת אזהרה מהקומפיילר. מה לעשות?
העברה של טיפוס מסוים למשתנה קלט מאותו טיפוס בדיוק אינה מצריכה &. העבירי את שם המערך הדו-מימדי בלבד.
20.12.10
בתרגיל 9, שאלה 2: האם מותר להשתמש באופרטור [] בתכנית הראשית? כן. ההנחייה היא רק לפניה למחרוזת str בפונקציה, בסעיף הראשון.
20.12.10
בתרגיל 9, שאלה 2:
אורך מחרוזת הדוגמא גדול מ-100 תווים (המגבלה שהגדרתם) - מה לעשות?

נכון. טעות שלנו. הגדירו את המגבלה על אורך מחרוזת הקלט להיות 200 תווים במקום 100 או בדקו על קלטים קצרים יותר. שני הפתרונות יתקבלו.
20.12.10
בתרגיל 9, שאלה 1:
אנחנו מתבקשים להגדיר בתכנית מערך דו-מימדי עם שמות התלמידים. הפונקציה מקבלת מערך של מצביעים. כאשר מעבירים את המערך הדו מימדי לפונקציה מקבלים אזהרה. והתכנית עפה - מה לעשות?
נכון. יש שני פתרונות אפשריים לבעיה, אנחנו נקבל את שניהם (למרות שאחד מהם דורש את שינוי החתימה של הפונקציה).

שימו לב, שבאופן עקרוני מערך דו-מימדי של תווים הוא מערך של מצביעים למערכים חד מימדים (מחרוזות). אם זאת, לקומפיילר יש בעיה לקבל מערך דו מימדי לארגומנט מטיפוס מערך של מצביעים. הסיבה היא טכנית ולא נכנס אליה כאן.

(1) בתכנית הראשית להעתיק את המצביעים (בלבד!) למערך של מצביעים.
char * p_names[N]; // array of pointers
for (i = 0; i < N; ++i) // iterate over the names
                p_names[i] = names[i]; //copy the pointer

(2) שינוי החתימה של הארגומנט למערך דו-מימדי של תווים, כאשר גודל כל מערך תווים מוגדר כ-100

int find_failures(int grades[], char names[][MAX+1], int number_of_students, char *failed[], double *average, int *maximal)  // the change is in the second argument
13.12.10
בתרגיל 8, מי מתחיל את המשחק? האם צריך להדפיס את לוח המשחק הריק לפני המהלך הראשון? האם לאחר המהלך האחרון, לפני ההודעה על הניצחון, יש לדאוג שיוצג שוב לוח המשחק? מה הכינוי שיש להתייחס לכל שחקן בהדפסה? האם אפשר להדפיס בלוח את מספרי הטורים?
לשיקול דעתכם
12.12.10
בתרגיל 8:

האם צריך להשתמש ברקורסיה?

האם צריך לטפל במקרה בו השחקן בוחר טור שאינו בגבולות לוח המשחק?


ממש לא! אין שום קשר בין התרגיל לרקורסיה..

כן. עליכם לוודא שהשחקן הכניס טור חוקי, במקרה שלא, עליו לבחור טור אחר. אותו טיפול של המקרה של נסיון הכנסה לטור מלא.
2.12.10
בתרגיל 7, שאלה 2: רציתי לוודא שהמחרוזת ab היא חוקית לפי הגדרת השאלה ab חוקית משום ש-a מופיעה פעם אחת, b זה התו השני והתו השלישי מופיע 0 פעמים
2.12.10
תרגיל 6, שאלה 2: ידוע שהאינדקסים ב-C מתחילים מ-0, רציתי לוודא שגם המשתמש בשאלה הזו מודע למוסכמה ומכניס אינדקסים לפי חוקי C?
כן, ראו את הדוגמאות בתרגיל
1.12.10
בתרגיל 7, שאלה 1:  אורך הקלט מוגבל ב-100 תווים, אבל double מוגבל למספרים הרבה יותר קטנים. מה לעשות עם מספר שאינו בטווח?

הניחו שהמספר שנקלט הוא בטווח של double
1.12.10
בתרגיל 7, שאלה 2: האם חובה להחזיק את ארבע המחרוזות במשתנה אחד? כן. התכנית אמורה לעבוד עם מספר שונה של מחרוזות באמצעות שינוי שורת ה-define שתגדיר את מספר המחרוזות.
1.12.10
בתרגיל 6, 7, ובכלל, האם עלינו להשתמש ב-define כאשר מבקשים מאיתנו להגדיר ב-main מערך \ מחרוזת בגודל מסויים? כן
30.11.10
בתרגיל X קיבלתי ציון 0 כי התרגיל לא התקמפל. זה קרה בגלל ששיניתי משהו ברגע האחרון בטעות \ לא הספקתי לבדוק את הקוד \ הגשתי קובץ לא נכון. האם אפשר להגיש שוב את התרגיל לבדיקה? מצטערים, הכללים הם אחידים: תרגיל שלא מתקמפל = ציון 0. האחריות שלכם לוודא שהתרגיל מתקמפל ועובד לפני שאתם מגישים. אתם יכולים להתנחם בזה שאנחנו בוחרים את 11 הציונים הגבוהים  (מתוך 13) לממוצע.
29.11.10
קלטתי מחרוזת מהמשתמש ומייד אח"כ תו, וגילית ב-debugger שהתו הוא ירידת שורה (ערך ascii שלו 10), איפה הטעות שלי?
;(scanf("%s", str
;(scanf("%c", &c 
קליטת קלט מהמשתמש בעזרת scanf על מחרוזת (s%), מפסיק את המחרוזת ב-white space הראשון (ירידת שורה, רווח, טאב). על כן, התו הבא שהיה ב-buffer הוא תו ירידת השורה. על מנת לפטור את הבעיה, עליך ל"בזבז" את התו הבא, מה שאפשר לעשות ע"י רווח נוסף בפורמט של קליטת התו הבא:
;(scanf(" %c", &c
29.11.10
בתרגיל 6, שאלה 1, אם שני המערכים זהים (ולא מכילים איברים שחוזרים על עצמם), האם הם מקיימים את יחס הפרמוטציה? כן (לפי ההגדרה שנתנו)
23.11.10 בתרגיל 6, שאלה 2, בבדיקת תקינות הקלט בסעיף הראשון:
1. רשום ש-size1>size2, הקלט יכול להיות תקין אם הם שניהם שווים אחד לשני. כמו בדוגמה השלישית בסעיף. נכון?

2. האם אפשר להניח שהאינדקסים במערך של האינדקסים שונים אחד מהשני?
1. באג שלנו. שתי התשובות יתקבלו לגבי הבדיקה של הגדלים.

2. ניתן להניח שהאינדקסים שונים אחד מהשני. למרות שגם אם יש שוויון - הפתרון אמור לעבוד באותה צורה וזה לא אמור להפריע. בכל אופן אין צורך לבדוק את זה בבדיקות הקלט.
23.11.10
האם מותר להשתמש במשתנים סטטיים? לא, לא למדנו על משתנים סטטיים ואסור להשתמש בהם.
23.11.10
בתרגיל 5 , שאלה 2 - האם הפונקציה factor_rec חייבת להיות רקורסיבית? הפתרון חייב להיות רקורסיבי. הפונקציה עצמה יכולה לקרוא לפונקית עזר רקורסיבית.
18.11.10
במטלה 4, שאלה 2, הפתרון שלי אינו כולל את האיבר הראשון שקטן מהסף (threshold). לכן, על הדוגמא שפירסמתם, התכנית שלי מחזירה את סכום הסדרה  0.707710, ולא 0.707385, כפי שפירסמתם. האם התשובה שלי תתקבל? מכיוון שניסוח הדרישה לגבי האיבר האחרון בסדרה אינו חד-משמעי, שתי האפשרויות יתקבלו.
16.11.10 במטלה 5, שאלה 1:
1. האם ניתן להניח תקינות קלט?

2. יש אזהרה של הקומפיילר בגלל שימוש בפונקציה ceil (אובדן מידע של הספרות העשרוניות), האם אפשר להתעלם מהאזהרה? 
1. כן

2. לא. תדאג לכתוב קוד כך שלא תהיה אזהרה.
14.11.10 הויז'ואל סטודיו מתריע שנותרו X ימים עד שתוקפו יפוג. מה לעשות? שימו לב שבמסך ההתרעה יש אופציה להירשם בחינם ולקבל את גרסת האקספרס ללא הגבלת זמן.
14.11.10 למה קיבלתי ציון X בתרגיל Y? חכי בסבלנות לפרסום מפתח הבדיקה, ואז תוכלי להבין מה היתה הבעיה. אם את חושבת שנעשתה טעות, את מוזמנת לערער (ראי שאלות קודמות לגבי נושא הערעורים).
14.11.10 במטלה 4, שאלה 2, האם מותר לשנות את החתימה (פרוטוטייפ) של הפונקציה my_cos? לא! אסור לכם לשנות חתימות של פונקציות שאנחנו הגדרנו לכם בשיעורי הבית.

למי שלא זוכר, חתימה של פונקצייה מורכבת מרשימת משתני הקלט שהפונקציה מקבלת וטיפוס ההחזרה. לדוגמא, ב-my_cos החתימה היא:

(double my_cos(double x, double threshold

14.11.10 במטלה 4, שאלה 2, ובכלל, האם מותר להגדיר פונקציות נוספות מעבר למה שנתבקשנו? מומלץ ורצוי, לשם חיסכון בקוד, נוחות וקריאות, להוסיף ולהשתמש בפונקציות משלכם שלא נדרשו מפורשות בתרגיל. בשאלה 2, למשל, כדאי להגדיר את פונקציית העצרת כפונקצייה נוספת.
14.11.10 שאלות בנוגע למטלה 4, שאלה 2:

1. האם מותר להשתמש בפונקציות ספרייה?

2. מה ההגדרה של !0 ?

3. מה ההבדל בין האיברים בסדרה?

4. התכנית שלי לא מסתיימת \ עפה \ מחזירה ערכים שגויים כאשר אני נותן לה דיוק קטן מערך מסויים. אני רואה שזה קורה כי העצרת מגיעה למספרים מאוד גדולים. מה לעשות?

5. מה הערכים האפשרי של הזוית ברדיאנים?

6. האם צריך לכתוב תכנית בדיקה לשאלה?


1. כן. ואפילו מומלץ! כמובן שאסור להשתמש בפונקציית הקוסינוס בשאלה הזו. pow ו-fabs יכולות לעזור לכם.

2. 0! = 1

3. n מתחיל מ-0 וגדל ב-1 בכל איבר.

4. נכון. הניחו שהדיוק הוא לכל הפחות 0.01 (כלומר לא לתת לפונקציה ערכים קטנים יותר).




5. בין 0 ל-פיי (בערך 3.14)

6. כן. ראה בהגדרות התרגיל
14.11.10
במטלה 4:
1. בשאלה הראשונה, האם הספרות של המספר מסודרות בסדר יורד‬ או עולה?
2. האם אפשר לפרסם דוגמא עבור השאלה השניה
לצערינו, בחלק מהקבוצות פורסמה גרסה ישנה של התרגיל, ללא התייחסות לשאלות הנ"ל:
1. הספרות מסודרות בסדר עולה משמאל לימין, כפי שמפורט בדוגמא
2. עבור הזווית 0.785, וערך הסף 0.01 הפונקציה תדפיס למסך את הערך 0.70738
14.11.10 במטלה 4, שאלה 1: האם התכנית אמורה לעבוד עבור מספרים שכוללים אפסים? לדוגמא, מה אמורה להיות התוצאה עבור 100. כן. עבור 100 התוצאה אמורה להיות 1. למרות זאת, אם לא התייחסתם למספרים שכוללים אפסים, מותר לכם להניח שהמשתמש יכניס מספר ללא אפסים.
3.11.10
במטלה 3, שאלה 2: לא ניתן בכלים שלמדנו עד כה לקלוט סדרה בגודל לא ידוע של משתנים, ורק אז לחשב את סדרת ההפרשים. האם אני מפספס משהו?
אתה צודק. הקלט מהמשתמש יתבצע מספר אחרי מספר, כשבכל פעם מחשבים את המספר התאים בסדרת ההפרשים. אולם יש דרך שבא המשתמש יוכל להקליד את כל הקלט פעם אחת ואז התכנית תקרא את המספרים אחד אחד.

קיים מנגנון זכרון זמני (הנקרא "חוצץ" או buffer), שמאפשר למשתמש להקליד פעם אחת את כל קלט (עם רווחים בין מספר למספר), עד לירידת שורה. כעת הקלט יאסף, מספר אחרי מספר אל תוך המשתנה המתאים בתוך לולאת הקלט, מבלי שהמשתמש יצטרך להכניס ערכים נוספים. מנגנון זה מאפשר לקלט-פלט להראות כפי שהגדרנו בשאלה.

נדבר על זה בתרגול השבוע (התרגול של יום ב' 8-10 ישמעו רק בשבוע הבא). 
1.11.10 מה נוהל הגשת ערעור על תרגילי הבית? הגשת ערעור מתבצעת על ידי שליחת אי-מייל למתרגל שאליו התלמיד רשום. הערעור צריך לכלול הסבר מפורט על הסיבה למה התלמיד חושב שצריך לשנות את הציון. ערעור שאינו מנומק יידחה על הסף. 
1.11.10 למה לא פורסם מפתח הניקוד עבור התרגיל הראשון? אנחנו מחכים שאחרוני המגישים באיחור יגישו את התרגיל, רק אז נוכל לפרסם את המפתח.
31.10.10 האם מותר להגיש תכניות המכילות אזהרות (warning) של הקומפיילר לא, למעט הודעת האזהרה של scanf. נוריד נקודות לכל מי שיגיש תרגיל עם warnings.
28.10.10 בתרגיל 2, שאלה 2, האם חייבים לחשב את המספר ההפוך? לא חייבים. אפשר לחשב ואז להדפיס או בכל אופן שונה שבו הפלט יהיה בפורמט הרצוי (רצף הספרות ההפוכות). שימו לב, אין לקלוט את מספר הקלט ספרה אחרי ספרה, אלא כ-int יחיד.
28.10.10 בתרגיל 2, שאלה 1, מה עושים אם המשתמש יכול להכניס מספר שלילי או 0? ניתן להניח כי הקלט חיובי (גדול ממש מ-0).
26.10.10 בתרגיל 2, שאלה 1, מבקשים את המנה והשארית של חלוקת שני מספרים ממשיים (שאינם בהכרח שלמים). למה הכוונה? המנה היא החלק השלם של חלוקת המספר הגדול בקטן. השארית היא ההפרש שבין המספר הגדול למנה כפול המספר הקטן. למשל, אם נחלק את 23.5 ב-4.5 נקבל 5.222 ולכן המנה היא החלק השלם - 5. כעת, 4.5 כפול 5 הוא 22.5 ולכן השארית במקרה כזה היא 23.5-22.5, כלומר 1. ראו גם את הדוגמא שבתרגיל עצמו.
24.10.10 כשאני מריץ תכנית ב-visual studio express  החלון השחור (cosole) נפתח ונסגר מייד, מה לעשות? הריצו את התכנית במוד שאינו דיבג. בהרצה cntrl + F5 במקום רק F5, כפי שמפורט בהנחיות העבודה מהבית.
24.10.10 שלחתי מייל עם שאלה למרצה והוא הפנה אותי למתרגל. איך יודעים מתי לפנות למי? בשאלות בנוגע לנושאים הנוגעים לחומר ההרצאה יש לפנות למרצה. לגבי חומר התרגול, שאלות טכניות ושיעורי הבית יש לפנות אל המתרגל. לגבי איחורים בהגשת שיעורי הבית, אין צורך לפנות ישירות לצוות הקורס אלא רק לצרף את מסמך ההגשה באיחור עם ההגשה.

ננצל את השאלה כדי לתת עוד כמה הבהרות:
  • בכל מקרה אין לשלוח קבצי קוד C אל צוות הקורס!
  • אנא ציינו את שמכם המלא ומספר הקבוצה בכל פניה במייל אל הצוות
24.10.10 בתרגיל 1, אני לא מצליח לכתוב את שתי התכניות באותו פרוייקט. יש הודעת שגיאה של הקומפיילר. הגדר לכל שאלה פרוייקט נפרד, כפי שהוגדר בתרגול. עליכם להגיש רק את קבצי ה-C הרלוונטיים.
24.10.10
בתרגיל 1, שאלה 1, מבקשים לתקן את התוכנית. האם בתיקון שלי אני צריך לחסוך בפקודות. לדוגמא פקודה 

printf("\n")

אפשר להוסיף את הורדת השורה לפקודה הקודמת בתוכנית וכך לחסוך בפקודה או שעליי להשאיר את התוכנית כפי שהיא ורק לתקן אותה?

נתבקשתם לתקן את התכנית. מותר לכם לצמצם \ לאחד שורות קוד לשם כך (כמובן שאין חובה כזו).
21.10.10 כשאני טוען את הקבצים אז בתיבת ההגשה רשום שהגודל שלהם הוא 0, האם זה תקין? אם הקבצים המקוריים לא ריקים זה בסדר. אתה יכול לוודא בעזרת פתיחת הקובץ וצפייה בו אחרי שטענת דרך הוירטואל.
19.10.10 הגשתי תרגיל דרך הוירטואל לאחר מכן ניסיתי להגיש גרסה מתוקנת (לפני מועד ההגשה) אך האתר לא אפשר לי. מה לעשות? לצערינו זו תקלה ידועה בוירטואל. אם ברצונכם להגיש גרסה מתוקנת של מטלה, אנא שלחו מייל למתרגל הקורס שיפתח את תיבת ההגשה ידנית להגשה חוזרת עבורכם. מאוד מומלץ לא לדחות את ההגשה למועד האחרון משום שאין באפשרותכם לדעת באיזו מהירות המתרגל יענה לכם. לא יתקבלו טענות על הגשה מאוחרת ברגע האחרון. בכל מקרה אין לשלוח למתרגל \ מרצה הקורס את הקוד שלכם.
19.10.10 מאיזה אתר מורידים את Visual Studio Express? כאן הסברים על אופן ההפעלה כאן
17.10.10 מה עלינו להגיש לוירטואל? את קבצי ה-c שנתבקשתם לכתוב
17.10.10 יש לי מקינטוש, מה סביבת העבודה המתאימה ל-C? אנחנו תומכים ומלמדים רק עבודה ב-Visual Studio. אפשר לעבוד בסביבות אחרות אבל אנחנו לא נתמוך בהן תמיכה טכנית. אפשר לעבוד בסביבת עבודה מותאמת למק (בלימוד עצמי) או לעבוד מהמעבדות באוניברסיטה.
17.10.10 מה מספר הקבוצה שלי בקורס? אם לא הצלחת למצוא את זה במסמכים אחרים, חפש בידיעון (http://www2.tau.ac.il/yedion/yedion.html) את הקורס והקבוצה.
17.10.10 מסיבה X לא אוכל להגיש את תרגיל Y בזמן. האם אוכל להגיש התרגיל באיחור של Z ימים? כאשר אתה מגיש את התרגיל, אנא צרף את בקשתך זו לקובץ ההגשה (עם האישורים המתאימים, אם יש), ואולי היא תאושר ע"י בודקי התרגילים. לשיקולם.
17.10.10 האם מותר להשתמש בחומר שעדיין לא נלמד בכיתה כדי לפתור שיעורי הבית? באופן עקרוני אסור. אם יש משהו ספציפי, אנא שאלו את המתרגל שלכם.
17.10.10 בתרגיל X ירדו לי נקודות מסיבה Y, אני חושב שזה לא הוגן, מה לעשות? שלחו בדוא"ל מכתב ערעור מפורט למתרגל שלכם, הוא יעביר את הערעור לבודק שיחליט האם לאשר או לא
17.10.10 כמה תרגילים יהיו בקורס? כמה מתוכם חייבים להגיש ע"מ לעבור? האם חובה להגיש את הראשון? 13. 11. כן, וגם את האחרון.
בת